Tehnici esentiale de dat coltu'

Spart in cap fara centura, merg pe drumul de asfalt
Proasta ce imi da din gura, are cam tonul inalt.
Trag iute stanga de volan si cerul se impleticeste
Ne in vartim ca in borcan, de fapt dacia se rostogoleste.

Iei un avion din Roma, cu eticheta "deportat"
Ti-au dat trei sute de para', si acum esti cam suparat.
Deschizi usa de la trapa, si-i inviti pe toti afara
Furi din nou aceeasi mapa, si zbori ca un corb sau cioara.

De ramai iar fara casa, banca ti-a luat iar tot
Pui mana pe franghie si la capat faci un nod.
Nu legi sfoara de fereastra, iar tu sa stai la parter,
O legi strans sa te omoare, raceala din calorifer.


N-ai mancat de patru zile, caci la Domnul ai cerut
Icre negre , cascaval....dar si ceva de baut.
Si astepti de sus sa cada, ca de jos mai greu apare
Vezi pe trotuar un soarec, in gura cu ceva de macare.
Sari tu repede pe el, il infuleci intr-o clipa
Si iti zici pe saturate:"de ce nu m-am nascut pisica?"

(De aici scriitorul are o revelatie, moment nedefinit liric, creatie langa o divinitate: Dumnezeu ii pune mana pe umar in timp ce scrie!)


Doleanta fara nume, peste campii ce-i tot bat!
Am scris sute de tampenii, cel de sus m-a desteptat!
Acum vad totul mai bine, chiar prin panza de matase
Ce ma tine cand eu sar si de pe bloc imi tii de sase!


(Conversatie cu un pistol incarcat)
O tu plumb ce treci prin teasta, invelit in cupru fin
Cand imi treci usor prin ganduri, mai ca-mi vine sa te alin!
Peste sufletul de gheata, ce ma impinge peste stanci
Tu suspini de sub dulap, dupa mine incepi sa plangi.

Iti e frica! dar eu stiu, ca nu e doar a ta menire
Sa ma vezi cum ma framant langa sangele din mine.
Stiu ca am avut momente, clipe chiar cand ne-am distrat
Iti aduci aminte pisto', cum un jaf in piata am tras.

Sau in banca cand te-am pus, langa acel cap mai sec
Ezitarea m-a facut, sa trag mai degraba in bec.
Chiar de tu nu m-ai iertat, eu te-am dus in poligon
Si am tras cu tine in cioara, ce sorbea dintr-un bidon.


(conversatie cu o sfoara unsa cu sapun)
Acum ceva timp erai, sfoara ce ma asigura pe munte
Astazi eu te-am transformat in calaul meu din frunte.
Tu esti prima mea iubire, de cate ori am dat gres
Si in loc de spanzurat, iar ma trezeam pe pres.

Cred ca tu ma iubeai, ai omis ca sa imi zici
Cand mi-am dat drumul cu tine, de pe musuroiul cu furnici.
Simteam ca ceva nu-mi da pace,si pe Domnul sa-l cuprind
Am sarit din mar odata, cu picorul rupt...dormind.

(conversatie cu o lama)
Eu in tine n-am sperante, stiu ce vene stii sa tai
Te-am mai incercat odata, si nici vlaga in tine n-ai.
Sange pe pereti se vede, mizerie stii sa faci
Da un popa sa-l aduci?! sau sa imi imparti colaci?!


(conversatie cu o drujba cu rezervorul gol).........
(conversatie cu un plic de furadan).........

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...