Basm cu hepi end.

În lumea asta prost făcută
În 7 zile Doamne-ajută
Să vezi frăţiCĂ CĂ trăia
Noe şi cu arca sa.

-Sunt un cioban cu arcă digitală
Mă dau pe net,în lumea virtuală
Vorbesc cu una de la facultate
Şi-o văd HD pe-un iphone şapte.

Băi,într-o zi stăteam pe mess
Eram la web,sorbeam un ness,
Când,pff,să scuip nessu şiroaie
Dă God un mail cum că dă ploaie.

-Păi cum Satana vrei să-nneci
Norodul capetelor seci
C-o amărâtă,biată ploaie,
Ce dracu,ai înnebunit tataie?


-Fiul meu,cred că glumeşti...
Cutezi să crezi că n-o mierleşti
Când cu cacao,ia aminte,
Arunc pe voi fluviu fierbinte?

-Doamne sfinte...,stai,căcat,
Pierd la Counter,iau headshoot!
-Nu mai pierde,că faci lag
Na la Tata,ia un hag!

-Şi cum spuneam,a doua zi
Când soarele-ncepe-a miji,
Să-mi bag...hai frate,dă-o,
Ploo în draci pe noi cacao!

Şi fugi şi dă-i,şi bagă-n beci
O lume-ntreagă udă terci
De pute arca de găină udă
Că am sub pat băgate-o sută!

Dau disperat un buzz lu God
Dar văd că-i busy,e plecat?
Hai nu fi prost,dă-te-n salam,
Şi fugi în iad într-un Logan!

Ajung acolo,Lucifer nu-i,
Decât un drac în plata lui
Şi dă-i şi sună-n disperare
La poliţai,jandarmi,salvare.

Şi uite-aşa ploo-n neştire
Şi zi,şi noapte,patruj' dă zile!

Şi la sfârşit,primesc mesaj
Când amărât mulgeam în grajd
Şi-mi scrie „bă,tu ieşi afară
Că ploaiaa-ncepe să dispară!”

Să vezi minunea porcului că Noe şi cu arca lui
Plutiseră patruj dă zile cum e acolo în psaltire
Şi toată lumea asta largă
Zăceau cadavre într-o baltă.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...