Poveste cu roacări

Beznă,noapte,cimitir.
Printre crucile în şir
Belciugaţii peste tot
Stau şi ard pisica-n foc.

Sunt 3 roacheri,negrii-n draci
Găuriţi,murdari,posaci,
Supăraţi că n-au muiere
Stau şi beau toţi dintr-o bere.

*zgomot în tufiş*

-Bă frăţică,capu meu hairy se-nvârte
Doar din vina berii sfinte
Şi cu toate this aud
Zgomot colo în mormânt.
-Bro,frăţie,ce-ai fumat,
Ce metale-ai ascultat?
Dont you see tu chioare bine,
Tu nu see că-i o stafie?
-Bă băieţi,eu fell asleep şi am visat
Că văd cu săbii gagici hot

--------------------------------
(Moment de pauză,în care poetul vomează convulsiv din cauza englezizmelor şi hotărăşte să renunţe la ele)
---------------------------------
Să-mi bag lama,bune sunt
Chiar de ies dintr-un mormânt!

Din tufişul ca boscheţii
Sar pe ei maicile morţii
Cu cuţite şi topoare
Vor măicuţă să mi-omoare.

--moment de explicaţii--
-Sunt măicuţe ninja,frate
Chiar de popă antrenate
Să pândească şi s-omoare
P-a' satanei ajutoare.

*ţipete*
*sânge*
*mai mult sânge*

Şi acum,în ceasul morţii
Când sunt prinşi în gheara sorţii
Vine semnu de-ntrebare:
Dumnezeu e ninja oare?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...