1.863

                Toamna a adus și luna septembrie,lună roditoare pentru BLOG.A fost o lună alertă,cu multe peripeții,atât personale cât și colective.Modificări în cadrul blogului cu nemiluita,am modificat 50% din ce însemna BLOG până acum,iar spre bucuria tuturor(sau cel puțin a mea),numărăm la activ 9 membri.Mâini,picioare,creiere adiționale...

                Luna septembrie a fost luna marcată în calendar ca luna cu cele mai multe apocalipse,pe lângă cea din 12 septembrie.Zic bine?Luna apocalipselor,dar și luna recordurilor: Grație numărului sporit de articole,comicuri,poezii și reclamei făcute de al nostru Jbanca Dimitrie(PR),ne putem lăuda că luna asta am spart topurile,întrecând luna iulie,ajungând la 1.863 vizualizări.La mai multe neamuleeee!!:D
                 Am dat de niște jocuri noi,așa că trebuie să părăsesc internetul.Promit ca data viitoare când revin să aduc și cadre din TPU:Patimile lu' Gizăs-part II.Așa că lectură plăcută în continuare,și ziua bună!

P.S.: Și un clip cu recomandarea săptămânii(new feature!!)Enjoy!















                                     Hedgehog.Pauză.

Un comentariu:

António Ja Batalha spunea...

Encontrei seu blog e é uma honra estar a ver e ler o que escreveu, quero felicitar-vos, pois é um bom blog, sei que irá sempre fazer o melhor, dando-nos boas noticias, e bons temas.
Quero aproveitar a oportunidade para partilhar o meu blog : Peregrino E Servo.
Vou ficar muito feliz se tiver a gentileza de fazer uma visita ao meu blog.
PS. Se seguir, fique a saber que irei seguir também seu blog, deixe o link.
António Batalha.
A Verdade Em Poesia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...