Poveste de Crăciun

(sau Cum să scoţi poezii pe bandă rulantă)

Ninge,ninge liniştit.
Pe deal,copii cu punga...la cerşit
Pe stradă url-un moş nebun
Şi mâine e Crăciun.

-Crăciunul mâine?Leano,porcul!
Scoate-afar pă slăninosul!
Jeane,dă-mi bă butelia
Că pârlesc azi sărăcia.

(Conversaţie de adio cu porcul în timp ce nevasta ascute cuţitele)

-Mai ştii tu,Prikoke gras
Când pă tine-aveam necaz
Că stricaseşi tu grădina
Tăvălind-o cu Purcica?
Iar când ai ieşit din mă-ta,
Roz ca va..ta,greu ca soba
Mai ştii tu,porcule gras
Că te-am sărutat pe nas?
Şi dădeai din picioruşe
Mai să-mi spargi doo ouşe
M-ai şi nimerit o dată,dar
Te-am articulat
Cu nuiaua de stejar.


*Cântaţi iar ca cei de la Cargo*

Şi-acum pleci de lângă mine
Nu-i nimic,mănânc un aan din tinee
Zăăău,îîîmi ee greeeu
Poate dacă peennsiaaa s-ar măăriii
De la carmangeriiee aş lua toooţi porcii
Eu pe tiinee te-aş iuubiii
Şi tu n-ai mai muuriiii

-Ioane dragă,treaba-i gata
Am ascuţit cuţitu,chiar şi sapa
Hai grăbeşte-te,ce dreacu
Că-am la 3 „Hose Armando”!

(Când să fie înjunghiat porcul,apare poliţia UE)

-Helău săr,uat ar iu duing?
-Na mă uite,puţin sărfing...
No băieţi,uitaţi
Na o oaie,şi lăsaţi!
-Păi da' pistolu' un'-i?
-La mă-ta-casă,sus în cui!
-Amendă române,nu ştiai
Că-n UE îi ilegal să tai?
-Da' păi sâgur,că-n teve
Am pă plasmă ProTv
Şi-am văzut eu că nu-i bine
Dar am zis „no,mă Vasile,
Pot să-mi tai eu porcu-acasă..”
Da' na uite,mi-am luat plasă!

Şi astfel Prikoke,porc de rasă
Salvat de UE copt pe masă
Dă acum din coadă fericit
Că nu-i la români halit.

(Ceea ce nu ştie Prikoke este că duba de Germania în care se află merge la măcelărie...)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...