Basm cu hepi end II.

-Eu sunt Tatăl tuturor
Vă fac praf,vă fac carton,
Vă omor şi vă distrug
Vă dau ban şi din coşciug.

Însă vă iubesc pe toţi
Şi pe preoţi,şi pe hoţi,
Vă dau add în RAI,uitaţi
Dacă-n fund voi mă pupaţi.

Biblia zice,da nu ştie,
Să-mi bag cardu,cică scrie
Că-n Sodoma şi Gomora
Are zestrea chiar Pandora?

-Bă ne dă God fax şi zice
Că ne face zob,arşice
Cum că suntem păcătoşi
Că ne arătăm bengoşi.


-Păi şi ce-ai vrea,pulpa mea
Să mă-nchin în faţa Ta
Să nu mai stau noaptea în club
Să te pup şi-ntr-una-n fund?
Mie-mi pari cam narcist tataie
Pentr-un spirit fără coa...dă.

(Între timp,Dumnezeu aruncă într-un acces de furie ploaie de meteoriţi şi flăcări,cd-uri cu manele şi guşteri asupra cetăţior,iar din cer răsună glasul lui Florin Salam pe acorduri satanice)

*Acum cântaţi ca cei de la Cargo*

-Doamne,poate dacă ploaia ai opriiii
Şi din cer n-o să mai caadăă guşteri
Iar manelee-leeee le-ai ooo-priii
Atunci eu te-oi pupăăăciiii.
Prigonit sunt Doamne aazi
În bordel eu îmi înnec amaruuul
Stau pâânăă la ziiii
Ploaia de s-aaar oooopriii

(Dumnezeu devine idle iar ploaia începe să se opreşte)

-Plouă îîînceet,îîînceet
Ploo şii-mi eeestee doooor
Să trag un praaaf dee-adooorm
Şi săă mi-o *raget de elan*

*Se sting luminile*
*Cade cortina*

*Se-aude sirena de incendiu à la Silent Hill*
*Sala ia foc*

SFÂRŞIT.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...