Note spre eter.

   (sau cum să pierzi 3 săptămâni din programa școlară cu teste inutile date de frustrați incompetenți)

           Conform deciziilor unui nene pe care nu-l cunosc și nu mă cunoaște și ale altor neni pe care nu-i cunosc,astăzi,26 septembrie(adică luni,deci) toată suflarea primitoare de alocație de pe teritoriul țării ăsteia care seamănă cu un pește mort a dat 2 lucrări „de control”,deschizând doar seria de teste nenumărate de săptămâna asta.
          Totul ni se trage de la furia izvorâtă din măcelul lebedelor de clasa a 12-a din vară,respectiv toamnă,măcel care a ras aproximativ 50% din lebedele și așa murdare.Ca măsură preventivă,tipul pe care nu-l cunosc a decis să vadă ce mai știm noi ăștia la început de an,ca apoi să vadă ce mai știm la sfârșit de an. Diferența de punctaj în defavoarea testelor de la sfârșitul anului arzându-i la buzunar pe profesori,pentru că ei sunt de vină!Ei,hamsteru lor,că nu și-au dat silința și ne-au trecut clasa pe ochi frumoși și coadă purpurie!

         Testele se vor da succesiv,câte două pe zi,chiar și 3,în restul orelor continuând și programa școlară,fără nici o problemă,pentru că evident,noi,viitorul României și al Marinarului care cârmuiește Peștele Mort prin ape tulburi spre lumina cunoștiinței și a izbăvirii,suntem în stare să ducem orice greu,spre izbăvirea păcatelor celor mulți și proști,dar mai bătrâni ca noi.
Bineînțeles,testele nu sunt chiar atât de fair-play,întrucât sunt cam aceleași peste tot,cu mici diferențe în funcție de profil(sau nu),și nici acolo prea mari. Iată testul meu de azi la informatică,test profil MATE-INFO,deși pe clasa mea scrie 10 E >>>Chimie-biologie.

         După cum se vede pe foaie,mi-am scris doar numele și data,iar după cum se vede pe verso,mi-am scris...amintirile din informatica de pe a 8-a.Profesoara mea de info fiind...distrasă de alte aspecte ale vieții,a decis că nu avem nevoie de informatica asta nenorocită. Și îi dau dreptate,am dat la profilul cu pricina cu un motiv,nu ca să fac informatică,pentru a știi cu orice preț niște nenorocite de variabile din niște exerciții,inutile aprinderii televizorului,clicăitului pe internet sau mersului pe bicicletă.
Imediat urmează și următoarele părți din săptămâna de foc,trase la foc automat. De abia aștept.
Măsurile nu se opresc aici,nu nu nu.Trebuie făcut ceva și cu absențele astea,domnule! Multe băi,multe!Iete ce de absențe,frățică!Ia să punem paznici în școli,care să nu-i lase pe elevi să mai intre în școală dacă întârzie 42 de scunde,și să le permitem accesul la ore cu cartele sau legitimații vizate! Propun și un număr de înmatriculare,matricole parcă le spunea,cum aveau părinții noștri în era ceaușistă,și cum aveau prizonierii în Auschwitz.Eu îmi rezerv numărul 666-42.Amin!Propun în sfânta zi de...(ce dracu zi o fi asta) să dăm amenzi pentru țigări,telefoane care sună la ore,droguri,deranj la ore,exterioare sau interioare,accesul interzis în afara claselor pe parcursul orelor de curs,accesul interzis în afara ariei incintei școlii.Cu aceste măsuri,sperăm ca aceste prospături numite boboci,rațe săsești și gâște să obțină calificativul 10 în B.A.C.( Boii Au Crize) și să aducă pensia lu' mamaie!De nu avem aceste rezultate,să-mi mănânc basca de nu-mi dau demisia,ca și ceilalți numeroși miniștri care și-au dat demisia din lună în lună pe motiv de incompatibilitate cu funcția sau leafă prea mică.

*iese un tip drogat din spatele internatului care fumează și trage o dușcă de vodcă*

-Am scutire de la medic,doamna dirigintă!Mă doare-n *** și a trebuit să mă tratez 2 săptămâni acasă jucând WOW și prin oraș făcând exerciții fizice jucând barbut!
            Cam asta este povestea,dragi copii! Așa că hai,puneți dr-...Domnului(!) mâna pe carte și tociți tot papagalicește,ca să aveți de unde să dați bani de pensie bunicilor,că asta e Apocalipsa noastră!
Amin!
(Și venind vorba...știți de ce sunt multe bordeluri în România?(Asta ca să nu zic număr crescut de dame de companie intimă contracost)Ei bine,România e plină de așa ceva pentru că are aspect de pește!)
                                                 A fost Hedgehog,
                                                                          Noapte bună!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...