Sodoma si poarta raiului

Daca mori sau te apuca, rau...gandul de duca
Cica sa nu incerci, sa dai funia prin terci
Si s-o dai dupa copac, ori dupa gat, sa-ti faci de cap.
Totul trebuie platit, minutios si chiar gandit.
Iata cativa pasi in care, poti sa pleci cu alinare:


Parastasul de adio!
Asta trebuie scris mare
Sa se vada ca esti tare.
Daca esti analfabet,
Scrie gandurile-ncet.
Si incepi cu alineat
MARE, litera-i in cap.
"Eu Vasile, X-sulescu, da, tot eu l-am votat pe Basescu.
Vreau sa plec din viata iute, caci viata se impute.
Las bilet sa stiti si voi, caci hartia igienica e la nevoi.
Daca vrei sa scrii un text, nu te mai chinui in dex.
Pui tot ce te framanta, pe hartia asternuta.
Deci,cel mai tare lucru patit, cand veneam de la ciordit:

Ii zic job din obisnuinta, eu ca preot din samanta.
Vreau sa fiu sincer un ceas, pana scriu un parastas
Am vazut ce se petrece, prin perdea cam pe la zece.
Intru repede in casa, din sifonier incep sa iasa:
Cel mai bun amic al meu! postasu, Fane chiar si Dumnezeu.
Si se scuzau toti de nud, invocau clima din sud.
Bai da chiar asa nesimtire, zic rastit si in nestire!
Chiar putin bun simt n-aveti, am sotie! n-o vedeti?
Chiar umblati in pielea goala, ea e supla nu-i nasoala!
Urmatorul necaz amar, se petrece in altar.
Vine un sarac umil, sa-mi de-a spaga si un kil'
Chiar de peste afumat, dar ce? m-am tampit la cap?
Da-mi acolo de fumat, havane sau coniac la vrac.
Mai tarziu in parlament, caci acolo dorm frecvent.
Vine altu' de la NASA, si-mi spune sa-mi mut casa.
Casa mea din bani lichizi, cica vin asteroizi.
Mai tarziu primesc scrisoare, era fata mea cea mare.
Cica si-a gasit un sot, un ateu roker cu mot.
Ce nu intra in altar, cu sacosa, spaga macar!
SI facand apoi un semn, catelului legat de scaun de lemn.
El o ia la sanatoasa, iar tu vezi Moartea cu coasa.
Dialogul dintre voi, e sublin plin de suvoi:
"Bai altu care se lega, de minuscula sa bleaga.
Nimic nu faceti ordonat, uite cainele e beat.
Cum naiba sa te ajute, caci e mic doar sa se uite.
Sa se uite la sinucigasi? si funia o incurcasi!
Noroc ca eram in apropiere, la camatari la o taiere."
Sufletul de corp desprins, plutea langa moarte aprins.
"Ia sa iei si tu distanta, zise moartea artagoasa
Am mai cosit unu afurisit, era Naomi de la circ
Pa-n la poarta raiului, apropouri pe capul lui.
Ca cica sunt dragalas si ii plac viermii mei din nas.
cA cica ma imbrac gotic si ii place si erotic.
Coasa mea! m-am saturat, si l-am aruncat in cap.
L-am trimis iar pe pamanat, sa-l cotaie duhul sfant.
Dar sa revenim mai bine, uite poarta vin` la tine.
Cat schimbat-am ceva cuvinte, timpul aici nu se simte
Este lumea de dicolo, unde eram eu gigolo
Sa lasam, e Petru la poarta, il intep daca te cearta!"
"Tinere tu esti de-al nostru, doar un prost ce e si monstru.
Te-a mutilat intre piciare si ti-a smuls ce-aveai mai tare."
Zise moartea chicotind: "a fost ideea lui din gand
Credea ca o sa dea coltu', mai ceva ca tatal nostru
A trebuit eu sa-l ajut, cu coasa pe dupa gat"
"Dupa cum vezi (zise Petru), poarta-i inalta de un metru
Poti sari usor nu-i bai, dar cu pacatele cum stai?
Ia sa vedem in registru, ce-i cu negru scris cu pixu.
Baba beat-ai violat, cu masina peste cap
Ai dat si-n marsarier si mi-ai lovit un catel.
O bazuka ai descarcat, la copii-n orfelinat.
O pisica ai gasit, ai zdrobito in nisip.
Ai prostit minora beata, ai dat in maicute cu lopata.
Ai furat din magazin, geci, blugi si sticle de vin.
Nu-i nimic deosebit, nici moartea nu s-a scarbit.
Intra te rog in rai, prima pe stanga cum dai.
Vezi ca scrie sus sodoma, te ghidezi dupa fantoma
E una ce bantuie vie, sa nu te sperii fratie!."
Bate popa pe acolo,un zavor era pe usa
Se-auzeau cum se descuie, un lacat batut in cuie.
"Frate s-a intepenit", zise un glas de om pitic.
 "si acum eu ce ma fac? zise popa ingamfat.
"Pai poti cauta locuri, in iad sau pe la blocuri.
Avem aici si ANL-uri, corturi, vile,mileuri..
Pana dam balamale cu ulei, mergi pe la draci la ei.
Vezi poate ei te atrag, cica au vinul tinut in brad.
In butoaie mari de lemn, daca-ti place da-mi un semn."
Si scarbit de asa natura, pacatoasa si fara cultura
Prorni in jos spre pamant, unde a calcat un sfant
Sau macar asa zic cartile, de le sucim mintile.
 VA URMA...........

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...