Coca, heroina, MariaIoana...sauu....ierburi, prafuri si idei

Trei prafuri pe lume, ma fac sa gandesc,
Au nume de fete si cred ca le iubesc.
Le suni doar la dealer, caci el le detine,
Depinde de simturi si ce vrei de la tine.

Coca se trage pe nas, dar si la bara
Cand tragi linia lunga si pufai din nara.
Obeza ta doamna,  ce-ti sare in brate
Iti pare zeita si mult iti mai place.

O iei de nevasta, daca mai si continui
Sa tragi liniute, si-o sa te chinui.
Doar dupa ce iesi de la dezintoxicare
Iti tragi palme si-o intrebi de ce-i asa mare.

Heroina in schimb, iti vine ea la pachet
Are moartea cu coasa ce-o tine buchet.
Si te-avertizeaza sa tragi la seringa
Caci n-are ea timp, sta ca pe jar sa se friga.


Si tragi heroina,  pe spate te pui,
Astepti Arca Lu' Noe in ea sa te sui.
Si intrebi ca tot omul, de ce se holbeaza
Maimuta fara pereche, ce rumba danseaza.

Iar moartea grabita iti bate din picior
Si pune ea laba pe… calculator.
Si-ti scrie la status mesaj imbietor,
(Fuck off sunt pe moarte, dai buzz te omor!)

Ajungi si la iarba, ce din gradina trezeste piticii,
Gradina din creier, si-ti scoala amicii.
Personalitati diferite, se nasc in capul tau,
Papa, DeNiro, Mozart  si unu de la bulau.

Si iesi din acvariu unde ai crezut ca-I tuica
Te uiti la pestele alcoolic, si il apuci de burta:
“Bai peste cu solzi si mut de la Votka
Eu vreau sa vad sticla si-apoi stam de vorba.
Sa nu ma prostesti cu povesti de maidan,
Caci la fel ca mine, esti un betivan.
Stai toata ziua, bagi lichid pe gat
Sa nu-mi zici ca-I apa, ca-ti fac eu si vant.!”

Acum tragedia, nu-I mare dar strica,
Caci nu se mai vand, drogurile la sticla.
Morala ce eu am aflat dintre randuri:
Votka din raft, e facuta  din scanduri?
Rachiu’ de pruna, tot am mai vazut,
Dar tuica de cosciug de ce n-a aparut?
Daca tot crapa, vecinu, sau mama si tata
Pui la macerat si ti-ai rezolvat o treaba.
Decat carciumar, sa ramai tractorist,
Mai bine alcoolic, dar familist!
Sau  de ce nu se face, tuica de sosete?
Ce alea n-au sucuri, dupa ce stau in ghete?
 inchei sa va zic, droguri sa nu luati,
Caci pestii din apa imi agresati.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...