Amintiri din copchilarie...uuaaiiii

De mic prin tarana ma jucam
Si-mi tavaleam eu putza,
Pe zi ce trece eu cresteam
Si vara iar cu saniuta.

Prin capatul aprins al ierbii
De mic experimentam,
Si ma bateam pe lac cu pestii
Ce-mi sareau in lighean.

Crescand adesea, uneori
Cat altu'n sase luni,
Eram rasist tragand in ciori
Avand doar trei sapatamani.

Pe malul Dunarii am stat,
Sa vad cum trec vapoare.
Si pusculita eu mi-am spart
Sa-mi iau sarea de baie.


Nu se putea ca-n carucior,
Ce mama il impingea.
Sa nu stea sticla de lichior,
Langa o acadea.

La scoala prima zi m-am dus
De mana cu bunica.
Si ne-am oprit sa bem o tuica,
Dar am golit si sticla.

Prima fata ce mi-a placut
Era ea profesoara
Eu repede vroiam...s-ascult
Daca cu mine se-nsoara.

Si cate palme mi-am luat,
Asa.pe meritate
Buchet de flori eu i-am dat,
Dar n-a cazut pe spate. :|

Am vrut sa ma dau la o colega
Una blondina vie
Dar vaca de la catedra,
Zicea ca-i pedofilie.

Eu 23 de ani aveam
Aceeasi clasa repetam
Dar tot copil eu mai eram
Cand ma plimbam sus pe maidan.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...