Remake dupa Aros Din Milet

"Gasit-am sticla goala, asteptand abisul din pahar
Se toarna vuiet, clocot, pe gatu-mi de nectar.
Ce setea potoleste, dupa o sfanta mahmureala
Caci constiinta-mi surda, stia ce fac aseara.

Cu Dumnezeul orb, miop de ceva vreme
Ma intrept spre alta slujba, islam imi curge in vene.
Evlavioasa-mi striga, "pacat tu vei comite!"
Cerul cazut in mare, mancat e de termite?
Si ingerii destrabalati, imi canta iar manele
Prefer islam cu tancuri si fetele rebele.

Erou nu esti, poate cioban, mulgi lupul de la stana
Cand vei pleca de langa noi, sa-ti faci singur din mana.
Lasat in vesnicia sfanta, ce tine doar trei minute
Ca o erectie de forma, sa stii ca mai poti foote."

Un comentariu:

Portal spunea...

am citit ceva interesant

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...