11 septembrie...azi ce mai daramam?

Capitolul unu-Prezentare personaje

Acum mort de pe nor, el priveste peste umar
Toate armele sunt jos, catalogate fara numar.
"De-as avea macar o minge sau macar un avion
Unu asa de exercitiu, prevazut cu un tampon"
De la doi, trei nori distanta, era mare harmalaie
Ingerasi, bune maicute, umblau si se fardau in baie.
"Unde mergeti fratilor?!?",zise Osama dintre paturi
"mergem sa sarbatorim pe Terra" azi se fac si mari ospaturi.
"Cum? cand lumea mi-e deschisa, a privi gandesti ca pot"
"Iar o dai in Baiazid, cu citate fara scop?!"
"Noi plecam, tu stai la poarta, si Petru vine cu noi
Doar daca intra Prigoana, sa il lasi sa-si ia gunoi!"

Capitolul doi-Norocosul pedofil.


Dupa ce si-a primit pedeapsa, un pedofil celebru
Nu ajunge peste tari, ci doar pe taram tenebru.
A lui suflet se ridica, dupa ce l-au injectat
Metadona, prafuri, spirturi, si cu targa l-au luat.
Corpul l-au expus in parcuri, sa nu calce cei mici iarba
Iar in zi de sarbatoare, cand mananci sa-ti vina scarba.
"Pe langa plopii fara sot, mereu priveam copile
Si ma intrebam de ce au haine, sau sunt eu pe pastile"
Din vers in vers el imi ajunge, la poarta dintre lumi
Iar langa ea un mic mosneag, ce n-a mancat de luni.
"Tu esti Petru?"-Da mai pedo"-Am venit cu perversiuni
Daca erai cu un secol mai tanar, iti faceam numai minuni!"
Si din vorba si iar barfa, au ajuns la sfanta intrebare:
"Acum ma lasi sa sar gardul, sau te bulanesc mai tare?"
"pedofilul necrofil, prin rai se plimba schizofrenic"
Se gandi atunci Osama, cu un aer filozofic.
"Ok, fugi in rai si iti ocupa, daca esti cel mai grabit
Vezi ca spre pamant am eu vedere, unde o nucleara am busit."


Capitolul trei-Spargatorul de ......

"Iata vine a lui creatie, Giuseppe Verdi cu Rigoletto
Asta sigur il las in rai, imi canta ca Alegretto!!!"
"Mucles mosule! sa nu ma vada, unde dracu' te gandesti!?!
Am dat spargere la banca si bagi versuri Dumnezeiesti?"
"Hai deschizi ca ma grabesc! ia niste aur la gat!
Sau ii aflu singur cifru si tie iti dau in rat?"
"Aici nu merge cu spaga, dar mai am doar o solutie
Si inseamna sa sfidez, lectiile de Evolutie?
La scoala nu prea ai dat, caci mesteci o radiera
Aia e de sters creion, cand dai in paranoia severa.
EU OSAMA imparatul,(ce tare suna bai frate)
Te provoc sa imi raspunzi, la trei intrebari mascate:
1.Cine a dat acum un deceniu, cu avioane in gemene
2.Cine a trancanit la Aljazeera, teroare sa semene?
3.Unde m-am ascuns asa bine, de astia nu m-au gasit?
4.Si inca o intrebare freaky, n-ai frate tu un chibrit?"
"Mooo deci...la intrebarea unu, cred ca am o explicatie
Furam cupru si aluminiu, si s-a produs o deviatie.
La intrebarea doi, unu cu barba si cu pusca sa de plastic
Facea figuri de vedeta si se credea fantastic.
Iar la trei, nu te cunosc, poate ai ciordit in franta
Sau ai fost atunci cu mine cand ne chinuiam cu clanta."
"Mars in iad, Allah akbar, ce incult mai esti si negru
Sa te arda chiar Satan, ca nu ma cunosti de'antregu'."

Capitolul patru- un caine

De la orizont se vede o silueta supla de oaie
Osama saliva la lana, si pregatea o tigaie.
Cand ajunse la doi metri, urechile erau cam scurte
Si in loc de copite niste gheare cam urate.
"Iubiti si cainii vagabonzi!" un refren ce-l cara cu el
Dar fredona si parazitii, caci era catel rebel."



TO BE CONTINUED.........!!!!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...